Skip to main content

GARANTIE:

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook is de garantieduur afhankelijk van de fabrikant. Meer informatie over de fabrieksgarantie vind je in de documentatie van het artikel.

RETOURNEREN:

Na ontvangst van het bestelde product, hanteert Wilso een twijfelperiode van 10 werkdagen. Binnen deze 10 werkdagen kun je zonder opgaaf van reden het ontvangen product retour sturen en/of ruilen. Dit kan alleen als deze compleet, ongebruikt en onbeschadigd is. Dit geldt ook voor de verpakking van het product. De retourkosten komen voor rekening van de klant.

ARTIKEL RETOUR STUREN OF RUILEN? ZORG DAN DAT:

  • Het artikel in de originele verpakking zit;
  • Alle labels en kaartjes aan het artikel zitten;
  • Je altijd een doos of enveloppe om het artikel doet;
  • Je duidelijk het adres van Wilso vermeldt;
  • Je een brief met je adresgegevens en het ordernummer bijvoegd.
  • Je nooit de originele verpakking dichtplakt of beschrijft.

Indien de retour niet volgens bovenstaande regels is aangeleverd, kan deze niet in behandeling genomen worden.

Wilso
T.a.v.: Klantenservice
Hof van Spaland 19-21
3121 CA, Schiedam

Voeg een brief toe met je adresgegevens, bankrekening en het ordernummer. Vermeld ook wat je wilt, ruiling of retour.

Stuur het product altijd gefrankeerd retour, ongefrankeerde retouren worden door de post niet bij ons bezorgd. De kosten van frankering van de retourzending zijn voor eigen rekening. Indien producten niet geleverd worden volgens de oorspronkelijke bestelling (verkeerde maat, fabricagefout) dan zijn de retourkosten voor rekening van Wilso. Deze zullen achteraf worden terug gestort op jouw bankrekening. Deze dienen dus altijd vooraf betaald te worden.

Let op: Wanneer je een retour frankeert met postzegels, krijg je geen verzendbewijs. Wilso kan in dergelijke gevallen geen aansprakelijkheid accepteren voor het zoekraken van pakketten. Ons advies is het pakket altijd te frankeren met een pakketzegel.

Bewaar het ontvangstbewijs goed. Het kan van pas komen bij het traceren van het pakket.

EEN ARTIKEL OMRUILEN:

Indien je een artikel wilt omruilen, kun je dit aangeven in een brief. Vul het artikelnummer en de maat in waarvoor je je geretourneerde artikel wilt omruilen. Je hoeft geen nieuwe bestelling te plaatsen. Wij berekenen niet opnieuw verzendkosten voor het versturen van het nieuwe artikel. Houd er rekening mee dat het artikel pas wordt omgeruild als het geretourneerde artikel bij ons binnen is. Wanneer het artikel dat gevraagd wordt niet meer op voorraad is, zullen wij het bedrag op uw rekening terugstorten.